משלוחים 

1) מדיניות אספקה:

a) האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.

b) הזמנות בתחומי כל הארץ יטופלו ויסופקו בין 3 ל 5 ימי עסקים;

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

1) עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.

2) האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.

3) במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר וסכום הפריט יזוכה..

4) אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:

a) ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;

b) האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו אזור;

c) אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.

5)  האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:

a) כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;

b) מסיבות הקשורות לחברת השליחויות של האתר;

סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא

6) מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות:

a) בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.

b) החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי עד 48 שעות (לא כולל ימי שבת וחג) או בהחלפה ו/או זיכוי לאתר בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.

c) ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.

d) במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתה ו הבלעדי של האתרהחברה.

e) החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר מהחברה המאשרת זאת.

f) במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתרהחברה:

i) על הלקוח להשיב את המוצר לחברה כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו באמצעות משלוח עם שליח או באמצעות דואר רשום באחריות במשתמש;

ii) לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;

iii) המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;

iv) העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;

v) יגבו דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה.

g) במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר החברה.

h) מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר החברה המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.

i) מובהר כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות הביטול כמפורט לעיל לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל המשתמש ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם למשתמשת אחרת או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).

האמור בתקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.

logo בניית אתרים